thankzz 4 visited:)

thankzz for visited:)

Friday 23 March 2012

assalamualaikum..hey there

pakai tudung + telanjang (baju ketat) = Nauzubillah.
pakai tudung + pakaian tutup aurat = Alhamdulillah.
pakai tudung + labuh + pakaian tutup aurat @ adalah satu bonus = Insya-ALLAH

-thanx to adik aku amy

yang numbe 2 dan 3 tu hebat kan.bukan hebat ape..tpi baekkan..sejuk je dengar kan.yela perempuan seeloknya pakai la cam number 2 dan 3 tu.aku sebagai lelaki memang sukakan perempuan lawa hot..tapi 2 time kecik2 beringusan lagi.yela da hot kat bumi lagi hotlaa kat sana..ehehe..usik sikit.bila time form 4 aku berubah.,.mencari yg muslimah..but..if we want to get someone beautiful inside n outside ..we need to transform ourself 2..bukan berubah ape..but try to be good than before..bukan senang wei nak perempuan yang baik nie,.diaorang pon demand jugak..bukan ke ALLAH s.w.t pernah berfirman-gadis yang baik untuk lelaki yang baik..:)


anyway macam aku sebagai seorang lelaki..secara personal.aku suka perempuan yang muka lembut tapi kasar sedikit.bukan ape senang sikit..hehee..tapi x suka sangat perempuan yang sukakan pink..geli sikit tengok..hehe..tapi biasalakan lumrah perempuan suka pink.tapi aku memang x sukakan pink ..aku suka merah..yang paling utama macam lelaki nie contohnya bab perempuan pakai tudung.aku tanya kawan2 lelaki yang aku ada,ramai lebih sukakan perempuan pakai tudung bawal time keluar.kalau dapat pakai tudung labuh Alhamdulillah..tapi setakat nie tudung bawal adalah pilihan terbaik bagi perempuan.bukan ape nampak simple n seuk je rase...fuhh g2..:)peace


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.